پسری با کفش های کتانی

تمرین سانسور نکردن حرف دل

پسری با کفش های کتانی

تمرین سانسور نکردن حرف دل

واسه همه تولد گرفتیم...

تو سالی که گذشت واسه همه تولد گرفتم... 

مبادا کسی غمگین شه که کسی یادش نیست که اونروز پا رو زمین گذاشته... 

همه چی تکمیل از کیک بگیر تا کادو از شمع بگیر تا آتیش بازی... 

هوووووووووووووووووووووووو...چقدر خوب گذشت دستتون درد نکنه...  

۳۰ فروردین تولدمه... 

همونطور که پیش تر گفتم امسال همه رفتن دنبال کار خودشون... 

همه به یه بهونه که آی زندگی سخته و آی زندگی فلانه و آی آی آی... 

آی کجا رفتید.. 

قبل عید کلی داد زدم روز تولدمو... 

اما مثل طوطی که آینه گذاشتن جلوش تا از تنهایی دق نکنه خودم شنیدم و شاد از اینکه ۳۰ روز دیگه تولدمه...ایشالا دوستان قدیم من هرجا هستن کنار زن و بچه خوش باشن... 

واقعا زندگی فلانه و زندگی بصار... 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نفس شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ http://princess91.blogsky.com/

بادا باد که از همین الان تولدتان مبارک
حالا بقیه ی داستان واس 30 فروردین

سارا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

خب تولدتون مبارک !
چه اهمیت داره بقیه مارو از یاد بردن مهم اینه که ما هنوز خودمون تولدمون یادمون نرفته

ممنون سرکار خانوم از تبریک شما..آره والا... من که چند سالی هست تولد نمیگیرم.. ولی تجسم اینکه تو سال پیش برای چند نفر تولد گرفتم که همش تو فکرم میدیدم که امسال تولد میگیریم و ... هیچکدومشون تو سال جدید دیگه نیستن با من!!!اینه که یکم آدم رو به فکر فرو میبره نه تولد... به قول بچه ها تولد به ما نمیخوره!!!باز هم ممنون از بازدید و قلم رنجه تون برای نظر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد