پسری با کفش های کتانی

تمرین سانسور نکردن حرف دل

پسری با کفش های کتانی

تمرین سانسور نکردن حرف دل

وبلاگ

وبلاگم درد منو دیگه دوا نمیکنه... غم با من زاده شده منو رها نمیکنه

عزیزام!


اسمشو که گوشه عکس نوشتم...... یه خواهر دوقلو هم داره  که اونم تو ادامه مطلب میتونی ببینیش...اینجا محمد چند ماه بیشتر نداشت ... گرفته بودمش تو بغلم دیدم داره قرمز میشه هی و به خودش فشار میاره... گذاشتمش روی زمین و با موبایلم ازش عکس گرفتم!قیافش خیلی دیدنی شده بود...الان دو سال و نیمشه! من هم میشم عموی این دوقلوها!

ادامه مطلب ...

مملکت!رمز عابر بانک

سلام

دو روز پیش من کارت عابر بانکم رو گم کردم... از اونجا که فکر میکردم جایی جا گذاشتم زیاد فکرم رو مشغول نکرده بود..

دیشب اخبار گفت : رمز عابر بانک هاتون رو عوض کنید...

امروز هم اس ام اس بانک پیغام داد که فلانی رمزت رو عوض کن و فلان...

1 ساعت از این موضوع نگذشته بود که دیدم اس ام اس اومد، برداشت از حساب مبلغ 180 هزار ریال از پایانه فلان و ش ک فلان ترسیدم تو شلوارم!!!

رفتم و اونجا که فکر میکردم جا گذاشتم، گفت نه اینجا نیست!!!

جالب اینجاست که من اصلا رمز باهام نبود و کسی هم رمز من رو نمیدونست...

پنچ دقیقه پیش هم اس ام اس اومد... برداشت مبلغ  150 هزار ریال !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

80 تومن دیگه تو این حساب پول مونده اونم فکر کنم تا صبح!!!



پی نوشت...

برداشت اون پول واسم مهم نیست زیاد...

فقط یه چیزه که فکرم رو مشغول کرده

وقتی اعلام میشد قرعه کشیه من تو چند تا بانک واسه قرعه کشی پول ریختم... بعد از قرعه کشی دریغ از یه پاپاسی...

من میگفتم یعنی اسم من تو 5 تا بانک در نیومده!!!

حالا درست بعد از اینکه اعلام میکنن رمز عابر بانکها هک شده و عوض کنید...

به یک ساعت نمیکشه اولین نفر من برنده میشم!!!

خوش به حالت فاحشه

 

 

خوش به حالت فاحشه ... 

  چون از همون اول میدونی چی میخوان ازت... 

 

  

خوش به حالت فاحشه... 

 به همه عشقای پاک نارو میزنن بخاطر اینکه زیر زبونشونه مزّت  

 

 خوش به حالت که کسی با حرفای خوب خامت نکرد... 

هیشکی تو تخت خیال نبردت و خوابت نکرد...   

 

 

خاک سرد...

داستان برمیگرده به چند روز پیش و جوونی که با دوستش تصمیم میگیرن واسه آمرزش گناهاشون شب به قبرستون برن و توی قبر خالی تا صبح بخوابن!که اون جوون خود من هستم و داستان از زبون خودمه!!!(اونا شنیدن که این کار خیلی ثواب داره!)و شب راهی قبرستان تاریک شهر میشن!


حتما بخوانید...

همراه با تصویر





خوابیدن تو قبر یه رسم قدیمیه که میگن خیلی ثواب داره و میگن که خوابیدن توی قبر خالی باعث ریختن گناهان میشه و برای کسی که خوابیده آرامش میاره...


نظرت خیلی مهمه واسم..


ادامه مطلب ...